Vásárlási tudnivalók
Annak érdekében, hogy a vásárlási folyamat pozitív élménnyé és átláthatóvá váljon, összegyűjtöttünk Számodra néhány fontos tudnivalót.
Reméljük, kérdéseidre az alábbiakban megtalálod a választ, amennyiben nem, látogass el a GYIK és ÁSZF oldalakra, de ha ezeken sem találsz kérdésedre választ, akkor ne habozz segítséget kérni ügyfélszolgálatunkon.
A vásárlási folyamat technikai részletei (Hogyan tudom megvásárolni a terméket?)
Az általad kiválasztott terméket könnyedén és biztonságosan tudod megvásárolni a RINGA babahordozó webshopon keresztül.
A kiválasztott termék oldalán, a Mennyiség felirat alatt található mezőben a nyilak segítségével kiválaszthatod a kívánt mennyiséget. Ezt követően a MEGVESZEM gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezed.
A rendszer automatikusan elnavigál téged a Kosár oldalára. Itt módosíthatod a mennyiséget, illetve akár eltávolíthatod a terméket. Gond nélkül elnavigálhatsz erről az oldalról és még szemezgethetsz a termékeink között. A kosárhoz bármikor visszatérhetsz, a képernyő jobb felső sarkán található Kosár ikonra való kattintással. A Kosár Frissítése gombbal mindig aktualizálhatod a kosarad tartalmát, ami után pontos értéket kapsz majd a vásárlás összegéről.
Ha már készen állsz a termék/termékek megvásárlására, akkor nem kell mást tenned, mint a Kosár oldalon a Fizetés gombra kattintani. Az adatbekérő oldalakon kérjük, hogy figyelmesen add meg a személyes adataidat és a szállítási címet, ahol át kívánod venni a csomagodat. A továbblépés előtt elmentheted adataidat a közvetkező vásárlási folyamat megkönnyítése céljából.
A Tovább a Szállítási módokhoz gombra kattintás után választhatsz a számodra elérhető szállítási módok közül.
A Tovább a Fizetési módokhoz gombra kattintást követően lehetőséged lesz kiválasztani az általad preferált fizetési módot, illetve módosíthatod a számlázási címet.
A Vásárlás befejezése gombra való kattintással küldöd el számunkra a megrendelésedet. Az elküldés előtt feliratkozhatsz a hírlevelünkre.
A vásárlás véglegesítéséről és részleteiről egy visszaigazoló emailt küldünk az általad megadott email címre, melyben megtalálod majd az átutalásos fizetéshez szükséges adatokat is tartalmazó számlát.
Valamint kapsz a továbbiakban részletes tájékoztatást a csomagolás megkezdéséről, a kézbesítést végző futárcégnek való átadás időpontjáról és a kézbesítés várható idejéről.
Fizetési tudnivalók (Hogyan tudom kifizetni a terméket?)
A RINGA babahordozók webshopból vásárolt termékeket egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan tudod kifizetni banki átutalással. A megadott emailcímedre küldjük majd a megvásárolt termék, termékek elektronikus számláját, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat is.
Részletes leírást a Fizetési, szállítás oldalon találsz.
Rendelés kiszállításának tudnivalói (Hogyan tudom átvenni a terméket?)
A RINGA webshopból rendelt termékeket futárral történő házhozszállítással, GLS csomagpontba történő kézbesítéssel vagy személyes átvétellel tudod átvenni.
Személyes átvételre egyelőre előzetes egyeztetés után Dombóváron van lehetőség.
14 napos visszaküldési garanciát vállalunk az ÁSZF 7.1. pontja szerint. Tehát nem kell aggódnod, ha közben meggondoltad magad, vagy esetleg nem tetszik, amit rendeltél, mert 14 napon belül visszaküldheted.
További részleteket a Fizetés, szállítás oldalon olvashatsz.
Kézbesítési idő (Mikor kapom meg a terméket?)
Az általad rendelt termék/termékek kiszállításának várható időpontjáról a Futárunk időben értesít az általad megadott e-mail címen és SMS-ben. Ha a rendelt termék készleten van a raktárunkban, akkor már a rendeléstől számított 2 munkanapon belül készhez is kaphatod.
Termékvisszaküldési tudnivalók (Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?)
Abban az esetben, ha meggondoltad magad, vagy esetleg nem megfelelő terméket kaptál, akkor 14 napon belül visszaküldheted nekünk.
További részleteket a Termékvisszaküldési tudnivalók résznél, kicsit lejjebb görgetve olvashatsz.
A csomag tartalma (Mit kapok a csomagban?)
Minden csomagot gondosan, kézzel készítünk össze. Minden esetben igyekszünk kiemelt figyelemmel kísérni a folyamatot, hogy a rendelt termék a szállítási folyamat során ne sérülhessen.
Regisztráció és bejelentkezés
Lehetőséged van regisztrálni a RINGA babahordozó webshop oldalára, annak érdekében, hogy követni tudd az előző vásárlásaidat. Az adataidat megadva tudod megkönnyíteni a vásárlás folyamatát, mivel minden vásárlás alkalmával nem kell újra és újra megadnod azokat. A már elmentett adatokat bármikor módosíthatod, amennyiben szükségessé válna.
Termékvisszaküldési tudnivalók
Általános tudnivalók a termékek visszaküldésével kapcsolatban
Amennyiben a kézbesített áru nem felel meg annak, amit megrendeltél, visszaküldheted a törvényben meghatározott 14 napon belül indoklás nélkül, illetve kérheted cseréjét a weboldalunkon található feltételek alapján.
A megrendelt termékek bármilyen okból történő visszaküldése esetén az alábbiakat ajánljuk figyelmedbe:
A RingaBaby nem vállal felelősséget azért a csomagért, ami a visszaszállításkor megrongálódik vagy elveszik. Emiatt azt ajánljuk, hogy az árut mindig megfelelően csomagold be és kérj igazolást a csomag feladásáról.
A visszaküldés költségei és rizikója Téged terhelnek. A csomag megérkezése után, 14 napon belül átutaljuk a rendelésed után kifizetett összeget.
A terméket az eredeti csomagolásában juttasd vissza hozzánk. Kérünk, hogy óvatosan bánj a termékkel, a tartozékokkal és a csomagolással, hogy ne okozzon fennakadást, ha a vásárlástól elállsz és visszaküldöd a terméket. Erre a periódusra mindenképp javasoljuk, hogy őrizd meg a termék csomagolását.
A visszaküldött terméknek elfogadható állapotban kell lennie, ne legyen megsérülve, ne legyen koszos, ne legyen széttépve a csomagolása. Amennyiben a visszaküldött termék állapota nem megfelelő, úgy az árának visszatérítésekor az értékvesztés mértékével arányosan csökkentjük a visszatérítendő összeget.
A vételár visszatérítése
A visszaküldött termékeket beérkezés után ellenőrizzük a fent leírtak tekintetében. Amennyiben a termék tökéletes állapotban van, az eredeti csomagolásában, úgy azonnal visszatérítjük számodra a vételárat.
Ha a terméken a nem rendeltetésszerű használat vagy sérülés, használat nyomai mutatkoznak, úgy azok függvényében értékcsökkenést alkalmazunk. Amennyiben szükséges, erről természetesen értesítünk a visszatérítést megelőzően.
Sérült termékek / szállítási sérülések
Ha az átvételkor a csomagon sérülés látható, javasoljuk, hogy ellenőrizd a termék sértetlenségét még a futár jelenlétében. Ha megsérült a termék is, természetesen visszautasíthatod a csomag átvételét. Kérünk, értesíts minket az esetlegesen felmerült problémáról, hogy küldhessünk Neked egy másik terméket, amint lehet. Ha a termék sérült, vagy valami hiányzik a csomagból, kérünk, azonnal értesíts minket a hello@ringababy.hu címen. Amennyiben a sérülés szállítás közben keletkezett, kérünk, fotózd le a csomagot és a sérülést a csomagoláson, valamint a terméken és küldd el nekünk emailen. A szállítás közben keletkezett sérüléseket kérünk, legfeljebb 2 napon belül jelezd felénk.
Csomagolási hiba miatt ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy nem a megrendelt termék van a csomagban. Ebben az esetben kérünk, mihamarabb értesíts minket emailen a hello@ringababy.hu email címen, hogy mihamarabb gondoskodhassunk a csomag cseréjéről.
Az utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A visszaküldés díjának kifizetése minden esetben a Te kötelezettséged.